Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C Denizli Valiliği
T.C Denizli Valiliği
T.C Denizli Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Görev Yapmış Valilerimiz İl Protokol Listesi Mevzuat İl İnsan Hakları Kurulu İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • DENİZLİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları İlimiz Yatırım Programları Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İlanlar Resmi Kurullar Takvimi Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
6
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcıları
        • Adnan KAYIK
        • Abdullah ETİL
        • Nurettin ATEŞ
        • Baha BAŞÇELİK
        • Kenan ESKİN
        • Abdullah KADIOĞLU
        • Hasan YILMAZ
        • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
      • İl Hukuk İşleri Müdürü
        • Haluk Nuri BALLI
      • Kaymakamlar
        • Merkezefendi Kaymakamı
        • Pamukkale Kaymakamı
        • Acıpayam Kaymakamı
        • Babadağ Kaymakamı
        • Baklan Kaymakamı
        • Bekilli Kaymakamı
        • Beyağaç Kaymakamı
        • Bozkurt Kaymakamı
        • Buldan Kaymakamı
        • Çal Kaymakamı
        • Çameli Kaymakamı
        • Çardak Kaymakamı
        • Çivril Kaymakamı
        • Güney Kaymakamı
        • Honaz Kaymakamı
        • Kale Kaymakamı
        • Sarayköy Kaymakamı
        • Serinhisar Kaymakamı
        • Tavas Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Denizli İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Koordinasyon Başkanlığı
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • İl İnsan Hakları Kurulu
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • DENİZLİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Denizli İl Emniyet Müdürlüğü
      • Denizli İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Denizli Defterdarlığı
      • Denizli Vergi Dairesi Başkanlığı
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Denizli Gümrük Müdürlüğü
      • Denizli Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • Denizli Ticaret İl Müdürlüğü
      • Denizli Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Denizli Adli Destek ve Mağdur Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • İlimiz Yatırım Programları
    • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Resmi Kurullar Takvimi
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
 

57 NOLU (COVID-19) DENİZLİ İL UMUMİ HIFZISSIHHA MECLİS KARARI

11.09.2020

Denizli İl Umumi Hıfzıssıhha Meclisi 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu’nun 23. maddesine göre, Vali Ali Fuat ATİK başkanlığında COVİD-19 tedbirleri hususunda olağanüstü toplanmıştır. Bu kapsamda;

  1. İçişleri Bakanlığının 08.09.2020 tarihli “Covid-19 Ek Tedbirler” konulu yazısına istinaden; 08.09.2020 tarih ve 56 karar nolu İl Umumi Hıfzıssıhha Meclis Kararlarında yer alan 2. Maddenin “Minibüs/midibüsler ile koltuk kapasitelerinde herhangi bir seyreltme ve kaldırılma yapılmayan otobüsler gibi iç hacim bakımından fiziki mesafe kurallarının uygulanamayacağı şehir içi toplu ulaşım araçlarında ayakta yolcu alınmasına kesinlikle müsaade edilmemesine, Koltuk kapasiteleri seyreltilmiş/kaldırılmış otobüsler gibi ayakta yolcu taşıma ağırlıklı toplu ulaşım araçlarında; fiziki mesafe kurallarına aykırı olmayacak şekilde ruhsatlarında belirtilen koltuk kapasitesi kadar oturan yolcu ve ayakta yolcu taşıma kapasitesinin 1/3’ü oranında ayakta yolcu alınmasına, belirtilen kapasitelerin dolması durumunda daha fazla yolcu alınmamasına, ayakta alınabilecek yolcu sayısını belirtir levha/tabelanın herkesin görebileceği şekilde asılmasına ve ayaktaki yolcuların durabileceği yerlerin fiziki olarak işaretlenmek suretiyle belirlenmesine,” şeklinde düzenlenmesine,
  2. 19.08.2020 tarihli 53 Nolu İl Umumi Hıfzıssıhha Meclis Kararlarında yer alan “65 yaş ve üzeri vatandaşlarımızın mesai çıkış saatlerinde yaşanan yoğunluk göz önüne alınarak saat 17.00-19.00 saatleri arasında toplu taşıma araçlarını kullanmalarının yasaklanması” kararının “65 yaş ve üzeri vatandaşlarımızın mesai giriş ve çıkışları göz önünde bulundurularak 10.00-16.00 saatleri arasında toplu taşıma araçlarını kullanabilmelerine, bunun dışında kalan saatlerde toplu taşıma araçlarını kullanmalarının yasaklanmasına” şeklinde düzenlenmesine,
  1. İçişleri Bakanlığının 11.09.2020 tarihli “Yurt ve Pansiyonlarda İzolasyon” konulu yazısına istinaden; İçişleri Bakanlığının 30.07.2020 tarihli ve 12682 sayılı ve 14.08.2020 tarihli ve 13180 sayılı genelgeleri ile belirlenen izolasyon süreçlerini evlerinde geçirmekte olan (hastalığın ağır seyrettiği vakalar hariç), hastalık belirtisi gösteren veya bu yönde tanı konulan kişiler ile temaslı oldukları belirlenen kişilere yönelik etkin takip ve denetim sisteminde mevsimlik tarım işçilerinin barındığı alanlar, inşaat şantiyeleri gibi yerlerde Covid-19 tanılı ya da temaslısı olan kişilerin izolasyona alınmalarında; bu yerlerin geçici nitelikte olması ve izolasyon koşullarını sağlama imkanı bulunmaması nedenleriyle çeşitli güçlüklerle karşı karşıya kalınması, ayrıca İl/İlçe Salgın Denetim Merkezleri aracılığıyla yapılan rehberlik ve denetimlere rağmen hakkında izolasyon kararı verilmiş bazı kişilerin tedbirlere aykırı davranarak ikametlerini terk etmek suretiyle halk sağlığını riske atmaları ve hastalığın başka kişilere bulaşmasına sebebiyet vermeleri üzerine; 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 72 nci maddesinde yer alan “hasta olanların veya hasta olduğundan şüphe edilenlerin ve hastalığı neşrü tamim eylediği tetkikatı fenniye ile tebeyyün edenlerin fennen icap eden müddet zarfında ve sıhhat memurlarınca hanelerinde veya sıhhi ve fenni şartları haiz mahallerde tecrit ve müşahede altına vaz'ı.” hükmü çerçevesinde;

 

  1. İzolasyon koşullarını ihlal eden ya da izolasyon koşullarını sağlama imkanı olmayan geçici nitelikte yerlerde konaklayan kişilerin izolasyon süreçlerini geçirmek/tamamlatmak üzere Valiliğimizce yurt/pansiyon gibi yerlerin belirlenmesine,
  2. Belirlenmiş olan yurt ve pansiyonlarda;
  • Yurt veya pansiyonların yönetiminin Vali tarafından görevlendirilecek bir mülki idare amirinin genel koordinasyonunda mevcut yöneticilerle sağlanmasına,
  • Valiliğimiz tarafından gerekli durumlarda diğer kamu kurum ve kuruluşlarından personel görevlendirilmesi yapılarak bu yurt veya pansiyonlarda personel ihtiyacının karşılanmasına,
  • Yurt veya pansiyonlarda her türlü temizlik hizmetleri ve diğer lojistik ihtiyaçlarının AFAD tarafından karşılanmasına,
  • Yurt ve pansiyonlarda izolasyona tabi tutulması kararlaştırılan kişiler ile görevlendirilen personelin beslenme ihtiyaçlarının AFAD koordinasyonunda Kızılay tarafından karşılanmasına,
  • Yurt ve pansiyonlarda izolasyona tabi tutulması kararlaştırılan kişilerin sağlık durumlarını gözlemlemek, tıbben gerekli durumlarda sağlık kuruluşlarına sevkini koordine etmek ve görevlendirilen personelin salgınla mücadelede belirlenen tedbirlere uygun çalışmasını sağlamak üzere yeterli sağlık personelinin Valiliğimizce görevlendirilmesine,
  • Yurt ve pansiyonlara ziyaretçi kabul edilmemesine,
  • 24 saat esasına göre kesintisiz sürdürülecek olan güvenlik önlemlerinin mülki idare amirinin gözetiminde yeteri kadar güvenlik/kolluk personeli ile sağlanmasına,
  1. Hakkında evde/ikametinde izolasyon kararı verilmiş olmakla birlikte geçici ve mevsimlik işlerde çalışan tarım ve inşaat işçileri ile değişik sebeplerden ötürü izolasyon sürecini geçirecek uygun bir meskeni olmayan kişilerin;
  • Valiliğimizce kendilerine tahsis edilen yurtlara veya pansiyonlara yerleştirilmesine ve izolasyon süresinin burada tamamlatılmasına,
  • Bu kişilerin izolasyon süresince tahakkuk edecek iaşe ve ibate bedelinin Valiliğimizce karşılanmasına,
  1. Evde izolasyonda olması gerekirken yapılan denetimler sonucunda konutlarını terk etmek başta olmak üzere değişik şekillerde izolasyon kararına aykırı hareket eden kişilerin;
  • Haklarında İçişleri Bakanlığının ilgili Genelgeleri çerçevesinde gerekli idari işlemlerin yapılmasına ve TCK 195 nci maddesi uyarınca suç duyurusunda bulunulmasına,
  • Valiliğimizce izolasyon sürecini tamamlatmak üzere yurtlara veya pansiyonlara sevk edilerek zorunlu izolasyona tabi tutulmasına,
  1. İçişleri Bakanlığının 11.09.2020 tarihli “Şehirlerarası Otobüslerde HES Kodu Zorunluluğu” konulu yazısına istinaden; İçişleri Bakanlığının 30.05.2020 tarihli ve 8558 sayılı genelgesi ile belirlenen şehirlerarası toplu ulaşım araçlarıyla (uçak, tren, otobüs vb.) yapılacak seyahatlerde Hayat Eve Sığar (HES) uygulaması üzerinden kod alındıktan sonra biletlemelerin yapılması zorunluluğu kapsamında, uygulamada şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapan bazı firmaların bu kurala riayet etmemeleri sebebiyle;
  1. Şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapan firmalar (otobüs, midibüs, minibüs vb.) tarafından her türlü biletleme işlemi (internet-telefon üzerinden veya yüz yüze) esnasında müşterilerden HES kodu talep edilmesine ve HES kodu olmadan bilet satışı yapılmamasına,
  2. Şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapılan araçlara yolcu alınması esnasında da yolcuların HES kodunun kontrol edilmesine, araca binmesinde herhangi bir sakınca olmadığı anlaşılan yolcuların araçlara binmesine müsaade edilmesine,
  3. Gerek bilet satışı gerekse araca alınma esnasındaki HES kodu kontrolünde; Covid-19 tanılı ya da temaslısı olduğu tespit edilen kişiler için gerekli bildirimlerin ilgili firma yetkililerince kolluk birimlerine ve sağlık kuruluşlarına yapılmasına,
  4. Başta trafik birimleri olmak üzere kolluk birimlerimizce HES kodu olmaksızın bilet satışı yapılmamasına ve şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapılan araçlara yolcu alınmaması hususlarının etkin şekilde denetlenmesine,
  5. Yapılan denetimler sonucunda HES kodu olmayan yolcuya bilet satışı yapan firmalara İlgili Kaymakamlar tarafından gerekli idari para cezası uygulanmasına ve HES kodu olmaksızın yolcu kabul eden araçların 10 gün süre ile seferden men edilmesine,
  6. Denetimler sonucunda Covid-19 tanılı veya temaslısı olduğu halde HES kodu olmadan şehirlerarası toplu taşıma araçlarıyla seyahat ettiği tespit edilen kişilerin İçişleri Bakanlığının 11.09.2020 tarihli ve 14810 sayılı Genelgesi çerçevesinde belirlenen yurt veya pansiyonlarda zorunlu izolasyona tabi tutulmasına,

Uygulamada herhangi bir aksaklığa meydan verilmemesine ve mağduriyete neden olunmamasına, alınan kararlara uymayanlara Umumi Hıfzıssıhha Kanununun ilgili maddeleri gereğince idari işlem tesis edilmesine ve konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanununun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına,

Oy birliğiyle karar verilmiştir.

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Kolluk Gözetim
15 Mayıs Mah. Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No:81/1 20059 DENİZLİ
0258 265 61 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız