Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C Denizli Valiliği
T.C Denizli Valiliği
T.C Denizli Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Görev Yapmış Valilerimiz İl Protokol Listesi Mevzuat İl İnsan Hakları Kurulu İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • DENİZLİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları İlimiz Yatırım Programları Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İlanlar Resmi Kurullar Takvimi Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
°C
22
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcıları
        • Ali Nazım BALCIOĞLU
        • Abdullah ETİL
        • Nurettin ATEŞ
        • Baha BAŞÇELİK
        • Celalettin CANTÜRK
        • Kenan ESKİN
        • Abdullah KADIOĞLU
        • Hasan YILMAZ
        • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
      • İl Hukuk İşleri Müdürü
        • Haluk Nuri BALLI
      • Kaymakamlar
        • Merkezefendi Kaymakamı
        • Pamukkale Kaymakamı
        • Acıpayam Kaymakamı
        • Babadağ Kaymakamı
        • Baklan Kaymakamı
        • Bekilli Kaymakamı
        • Beyağaç Kaymakamı
        • Bozkurt Kaymakamı
        • Buldan Kaymakamı
        • Çal Kaymakamı
        • Çameli Kaymakamı
        • Çardak Kaymakamı
        • Çivril Kaymakamı
        • Güney Kaymakamı
        • Honaz Kaymakamı
        • Kale Kaymakamı
        • Sarayköy Kaymakamı
        • Serinhisar Kaymakamı
        • Tavas Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Denizli İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Koordinasyon Başkanlığı
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • İl İnsan Hakları Kurulu
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • DENİZLİ
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Denizli İl Emniyet Müdürlüğü
      • Denizli İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Denizli Defterdarlığı
      • Denizli Vergi Dairesi Başkanlığı
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Denizli Gümrük Müdürlüğü
      • Denizli Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • Denizli Ticaret İl Müdürlüğü
      • Denizli Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Denizli Adli Destek ve Mağdur Hizmetleri Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • İlimiz Yatırım Programları
    • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Resmi Kurullar Takvimi
    • Yemek Listesi
  • İLETİŞİM
 

Uyuşturucu ile Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı Yapıldı

26.11.2015
 
UYUŞTURUCU İLE MÜCADELE İL KOORDİNASYON KURULU TOPLANTISI YAPILDI
 
Uyuşturucu Madde ve Bağımlılığı ile Mücadele İl Koordinasyon Kurulu 2015 yılı 9. toplantısı, Valimiz Şükrü Kocatepe başkanlığında yapıldı.
 
Valilik Konferans Salonunda yapılan toplantıya Valimiz Şükrü Kocatepe, Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Alper, Vali Yardımcısı Ekrem Büyükata, Pamukkale Kaymakamı Veysel Beyru, İl Emniyet Müdürü Hüseyin Namal, İl Jandarma Komutanı Albay Cengiz Yıldız, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Başoğlan, ilgili Daire Müdürleri ve kurul temsilcileri katıldı.
 
İl Halk Sağlığı Müdürlüğü Tütün-Bağımlılık Yapıcı Maddeler ve Bağımlılıkla Mücadele Birimi Şube Müdürü Uzm. Dr. Mine Solakoğlu Uçar; uyuşturucu ile ilgili genel bilgiler, dünyada durum, Türkiye’de durum, İlimizde durum ve Gaziantep’te bulunan Oya Bahadır Yüksel Gençlik Merkezi’nin çalışmaları hakkında örnek bilgiler verdi.
 
Daha sonra İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla  Mücadele Şube Müdürü Erhan Koç, Denizli’de geçtiğimiz yıl ve bu yıl Kasım ayına kadar, emniyet birimlerince uyuşturucu madde ile mücadele konusunda yapılan çalışmalar, narkotik olayların değerlendirilmesi, örnek operasyonlar, NARKOTİM çalışmaları ve uyuşturucu ile ilgili takip çalışma sistemi hakkında katılımcıları bilgilendirdi.
 
İl Emniyet Müdürlüğü’nün bilgilendirmesinin ardından İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürü Yarbay Hasan Hüseyin Erkmen de kendi sorumluluk bölgelerindeki uyuşturucu ile mücadeleye karşı yaptıkları faaliyetler hakkında bilgiler verdi.
 
Cumhuriyet Başsavcımız Mustafa Alper; uyuşturucu kullanımı, bulundurulması ve satışı ile ilgili hukuki ceza ve yükümlülükler ile mevzuattaki gelişmeler hakkında bilgiler verdi. Uyuşturucu kullananların cezalandırılması yerine tedavi edilmesinin önemine değinen Cumhuriyet Başsavcımız "Biz denetim serbestlik şube müdürlüğümüzce yeni projeler geliştirdik. İlgili kolluk birimleri ve halk sağlığı üniteleri ile eşgüdüm halinde çalışılması halinde netice alımını hızlandıracağı kanaatindeyim." dedi.
 
Valimiz Şükrü Kocatepe ise 2011 yılından bu yıla kadar uyuşturucu madde ile ilgili artış periyodunun izlendiğini söyleyerek; “ İnsanları uyuşturucu kullanımına yönlendiren şeyler nelerdir? İnsanlarımızı, gençlerimizi, çocuklarımızı uyuşturucu bağımlılığından korumak için neler yapmamız gerekiyor? Asıl önemli olan bu.  Uyuşturucu da böyle bir problem sadece asayiş ve güvenlik sorunu değil, toplumsal sağlığımızı da etkileyen sosyal bir problem. O bakımdan bu sorunun yok edilmesi konusunda ne gibi tedbirler alabiliriz diye bu kurul toplantılarında görüşüyoruz. Geçen yılda ben bunu ifade etmiştim, yani biz Kahramanmaraş’ta 3 tane uyuşturucu bağımlısı çocuğumuzu bu toplantılara çağırmıştık. Bu uyuşturucu illeti ile nasıl tanıştınız bize anlatın dedik. Genellikle aile bütünlüğü bozulmuş çocuklarda psikolojik ve ailevi sorunlar yaşanmakta ve kendilerini biranda dışarı atarak bir yerde iş bulup çalışmaya teşebbüs ediyor, yalnız kaldığı anda yanına birileri gelip; ‘Biz şurada arkadaşlarla eğleniyoruz sende bize katıl’ diyorlar. Uyuşturucuyla ilk defa ev gibi ortamlarda tanıştırılıyor, sonra alışkanlık kazandırılarak devam ettiriliyor kurtulmak isteyenler de kendi çabaları ile bu ortamlardan kurtulamıyor ve bağımlılığa dönüşüyor. Ama bütün bu ortamların oluşmasının temelinde sosyal problemler var. Aile bütünlüğünün bozulması ilk başta gelen problem, onun ötesinde çocuğunda kendi problemleri varsa buna aile ilgisizliği de eklenerek problem kangrene dönüşüyor. Benim sunuda gördüğüm, gelir düzeyinin 500 liranın altında olanların daha çok bu ortama girdiği belirtilmiş ancak bizim milli gelirimiz 2500 dolarlardan 10.500 dolara çıktığı halde bu sorunlar giderek artıyor. Bence tek sorun dar gelirli olmak değil tersi örneklerde var. İnsanların gelir düzeyi yükseldikçe bunlara karşı artış eğilimi de artabiliyor.  Ama genelde ailenin ilgisizliği, alakasızlığı ve aile birliğinin dağılması sebebiyle çocukların ihtiyacı olan yeterli sevginin, şefkatin, maddi ve manevi desteğin sağlanamaması en büyük problem bizim tespitimiz bu. O bakımdan gençlerimizi, çocuklarımızı bu uyuşturucu ile ilk tanışmadan önce nasıl koruyabiliriz bu ortamlardan nasıl uzak tutabiliriz. Biz bunun araştırmasını yapmamız ve onun gereklerini yapmamız gerekiyor. Devletin ilgili kurumları ve yöneticileri olarak bizler taşın altına elimizi daha fazla koyarak bataklığı kurutmanın çarelerini aramalıyız. Uyuşturucu maddelerin piyasaya sürülmesi konusunda aracı olan kişiler var. Bu kişileri legal yollardan alın terleri ile nasıl geçinebilecekleri konusunda neler yapmamız gerekir bunları da araştırmamız gerekiyor. İlimizde de maalesef bu gibi olumsuz sosyal gruba mensup olan vatandaşlarımız var. Bunlar genellikle bu yoldan geçimlerini sağlamaya çalışıyorlar veya buna yöneliyorlar. Alınteri ile çalışarak kazanma alışkanlıkları yok. Aileden gelen yaşam biçimi itibari ile bu durum devam ediyor ve bununla ilgili herhangi bir müdahale de yok. Kolay para kazanalım, çok para kazanalım gibi. Bu durumda olanlar nasıl rehabilite edilebilir, meslek edindirilip legal yollardan hayatlarını sürdürebilirler konusunda çalışmalar yapılması gerek. Bu durumda olanlara yönelik sosyal programlar, meslek edinme kursları ve istihdam ile ilgili gerekli adımlar atılmalı. Örneğin sanayicilerimiz ve işletmecilerimiz bu sorundan kurtulmak ve topluma entegre olmak isteyenlerden ikişer üçer kişi alıp çalıştırsa bir süre sonra bunlar bu ortamlardan kurtarılmış olacaklardır.   
 
Toplantıda tespit edilen sorunlar ile bunlara karşın sunulan görüş ve öneriler doğrultusunda aşağıdaki kararlar alınmıştır.
 
1- Çocuk ve gençlerin uyuşturucu ile tanışmasını önlemek amacıyla ailelerin evlatlarının okul ve okul dışı yaşamlarını gözetim altında tutmaları ve uyuşturucu tehdidi konusunda bilinçlendirilmesi.
2- Devlet daire ve kurumlarınca kendi faaliyetleri esnasında tespit edilmesi halinde bütünlüğü bozulmuş ailelerin Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü ve ilgili kurumlarda görevli sosyal araştırmacı, sosyolog ve psikologlarla  takibi ve desteklenmesi.
3- Uyuşturucu ticaretinde araç olarak kullanılan kesimlerin ve özellikle İlimizde bulunan mahalle ve mahalle içindeki bu konuda faaliyeti tespit edilen ailelerin takibi ile ekonomik yönden desteklenmesi, sosyal programlar ve meslek edindirme kurslarında eğitilerek normal yoldan para kazanma alışkanlık ve becerilerinin geliştirilmesi. Organize Sanayi Bölgesi ve Sanayici Dernekleri ile bir görüş birliği sağlanarak bu kesimin istihdam edilmelerinin sağlanması.
4- Mahalle içlerindeki uyuşturucu ticaretinde kullanılan park, kafe vb. yerlerin sürekli denetim altında tutulması.
5- Bağımlıların tedavisinde imkanların ve kapasitenin arttırılması için çalışmalara devam edilmesi. İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı ilgili birimlerince, bağımlı ve bu konu hakkında adli işlem yapılan kişilerin incelenerek sosyal, psikolojik ve ekonomik destek ihtiyaçları olanların ilgili birimlere yönlendirilmesi ve takibi ile bizzat kurumlarla temas sağlamaları.
6- İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ve Orman Bölge Müdürlüğünce uyuşturucu hammadde kaçak ekimlerin tespiti yönünde çalışmaların sürdürülmesi.
7- İlgili daire ve kuruluşların temsilcilerinden oluşan bir alt komite kurulması ve komitede çalışacak kişilerin 2 veya 3’er kişilik ekipler halinde görevlendirilerek sahada çalışması.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Kolluk Gözetim
15 Mayıs Mah. Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No:81/1 20059 DENİZLİ
0258 265 61 00
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız